Politica de returnare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
WEWISE S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Costul returului si / sau inlocuirii produsului, va fi suportat de magazin doar in cazul in care produsul livrat este defect sau altul fata de cel comandat. In caz contrar, costurile de transport vor fi suportate de catre client.
Costurile privind schimbul unui produs din motive care nu tin de vanzator sunt suportate de client, taxa de schimb fiind de 25 lei.
* Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.
* Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Cum returnezi produsele vandute de DinMagazin.ro
Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de folosire, altfel returnarea va fi refuzata.
- Pasul 1: Se completeaza formularul de retur de la sectiunea Contact.
- Pasul 2: WEWISE S.R.L va lansa o comanda de preluare a coletului la firma de curierat partenera, urmand ca dupa receptionarea coletului si inspectia produselor sa se faca plata intr-un cont bancar pus la dispozitie de client.
Nu se accepta la retur:
- Produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
- Coletele care au lipita eticheta AWB direct pe ambalajul original al produsului. Va rugam sa folositi o punga sau cutie pentru ambalarea produsului.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.
Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.
Rambursarea banilor
Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.
Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN si numele titularului.
Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate pe email va rugam sa luati legatura cu departamenul de retur la telefon: 0721.089.177 sau email: contact@dinmagazin.ro